نورانورا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

نورا

بازم تولد!!!!!!!!!

1390/11/13 22:38
نویسنده : مامان مرمر
1,022 بازدید
اشتراک گذاری

نورا گلم بازم تولد يك سالگيت رو جشن گرفتيم اينبار خونه مامان مهين . خيلي خوش گذشت .تمام تزيينات تولدت رو هم با تم كيتي برات انجام دادم . هر چند خيلي خسته شدم اما ميدونم ايشالله بزرگ كه بشي با ديدن اين عكس و فيلم ها كلي ذوق ميكني

دوست دارم بدوني تموم اين كارها يه بازيه و ميگذره و شايد فراموش بشه اما علت اين بازيها و كارها مهمه كه تويي . تويي كه اين همه منتظرت بوديم .

من و بابا عاشقتيم

بقیه تصاویر در ادامه مطلب

تا ساعت ٥ نورا جونم خواب بود منم دلم نیومد بیدارش کنم و چون سرم شلوغ بود کمتر ازش عکس انداختم

  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان هامان
17 بهمن 90 10:43
نورا جونم تولدت مبارکخیلی زیبا بود آفرین به این مامان خوش ذوق و سلیقه

مرسي عزيزم
ندا مامان پویان
17 بهمن 90 17:24
خیلی خوشگل و باسلیقه.فقط حیف که از نورا زیادد عکس نذاشتی
تولدت مبارک خاله
مامانش توهم خسته نباشي

مرسي ندا جون آره حيف از نورا زياد عكس ندارم
نگین
19 بهمن 90 18:14
باریکلا به این مامان با سلیقه نورا خوشگله تولدت مبارک
مامان زهرا و ابولفضل
27 بهمن 90 18:53
سلامممممممم تولد تولد تولدت مباررررررررک یه هدیه هم از طرف من به نورا جون و مامان مهربونش: یه سری فیلم های آموزشی خیلی خوب خریدم که دلم نیومد به شما و بقیه ی مامانا اطلاع ندم. به نظر من که عالی بود . و تا حالا به هرکسی هم که معرفیش کردم، خیلی راضی بوده. شما هم واسه نی نی های نازتون تهیه ش کنید. خیلی جذاب و سرگرم کننده هست و کمک خوبی به یادگیری فرزندامون میکنه لینک خرید : http://shop.softgozar.com/probuy.php?bz=25780&id3=26583 اگر سوالی داشتین یا توضیحات مربوط به مجموعه ی فیلمها رو میخواستین، یه سر به وبلاگ جدیدم بزنید : http://maman-nini.blogfa.com
samira
22 اسفند 90 13:04
salam noora kocholo...axato belakhare didam kheyli khoshgeli...omidvaram zoodtar az nazdik bebinamet
SAMIRA


سلام سمیرا جان میشناسمتون ؟؟؟؟؟
samira
26 اسفند 90 21:44
انشااله در آینده

شايدم شناخته باشمت خانوم كوچولوووووو

مامان نقطه
5 اردیبهشت 91 16:33
به به به چه تولد خوشگل و ملوسییییی چه پرنسس خانوم نازی ماشالاااااا دست مامان مهربونش درد نکنه نورا خانوم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نورا می باشد