نورانورا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

نورا

بدون عنوان

1390/10/17 22:18
نویسنده : مامان مرمر
252 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام 

من اومدم بادندونام 

ميخوام نشونتون بدم 

صاحب مرواريد منم 

يواش يواش و بي صدا شدم جزو كباب خورا  

هر چند دير اما دندونت در اومد

خدايا شكرت

واسه من وبابايي دير و زودش مهم نيست هر چيزي مربوط به تو باشه شيرينه

امروز كه بابا زنگ زدم و گفتم نورا كباب خور شده خيلي خوشحال شد و شب بايه جعبه شيريني اومد سراغت .

 

 

 

22 آذر لثه ات سفيد و برجسته شد تا امروز كه بالاخره از صداي برخورد قاشق با مرواريدت سورپريز شدم 

 

اينم عكس دندونت

آدرس :دهان نورا - لثه  بالا -سمت چپ 


 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آريا
18 دی 90 10:38
مرواريد كوچولوت مبارك عزيز دلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نورا می باشد