نورانورا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

نورا

صداي تو

1391/12/21 12:22
نویسنده : مامان مرمر
379 بازدید
اشتراک گذاری

 

(نورا در شنل و كلاه بچگي بابا حميد)

  

صداي تو  

كه اين روزها بيصبرانه من و بابا حميد منتظريم با شعر و جمله هاي شيرين گوشمون رو نوازش كنه .

هر وقت جايي صحبت از دير به حرف افتادنت ميشه همه ميگن:خوب حالا اين قدر بعدها حرف بزنه مختون رو بخوره !!!

اما درك نميكنن كه تو الان هم دائم داري سرو صدا ميكنيو صحبت ميكني اما نا مفهموم .من و بابايي دوست داريم زودتر و راحت منظورت رو بفهمونه .دلم وقتي سوخت كه نصفه شب سرما خورده بودي و هي گريه ميكردي و از يه چيزي ناراحت بودي برات اسپري بيني زدم تا اگر كيپ شده باز بشه . اما بازم گريه ميكردي و آخرسر انگشتت رو كردي تو دهنت و ته حلقت رو نشون دادي .فهميدم گلوت چرك كرده .....

گاهي اوقات از اين كه نميتوني منظورت رو بفهموني گريم ميگيره .

اماخدارو شكر تو 10روز گذشته يه پيشرفتايي داشتي .

وما داريم كم كم طعم شيريني از طنين صداي تو رو تجربه ميكنيم .

كلمات جديد و يا همون كلمات قديمي اما با تلفظ بهتر وچند تا جمله كه وقتي ميگي دلمون ضعف ميره :

بابايي بيشين

خاله بِخول

آهخا توپو بيا

ماماني پِلو بيا

دايي زود بيا تو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله نرگس
7 فروردین 92 8:56
سلام....مريم جان اين نورا كه كپي برابر اصل خودته..فكر كنم مامانت وقتي نورا رو تو اين لباس ديده ياد بچگي تو افتاده باشه
NORA
23 مهر 92 17:40
واااااااایییییی چ دخمل ناسیه..چشماشو..بووووووس فک کنم کلا همه نورا ها خوشگلن مثل من!اگه خاستی لینکم کن.!!!!!!!ی اسپندم دود کن واسه این دخمل اتیش پاره....1!عوض منم ی ماچ وگاز بگیر ازلپاش!!! موفق باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نورا می باشد