نورانورا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

نورا

دختر نازم 2 ساله شد

1391/10/5 10:59
نویسنده : مامان مرمر
623 بازدید
اشتراک گذاری

حالا 2 ساله خونه ما پر از عطر گلهاي بهشته

اينقدر من و بابا از بودنت لذت ميبريم كه غمهاي عالم جرات ندارن بيان خونمون .

خدارو شكر كه تو رو داريم . الهي خوشبختيت رو ببينيم 

اينقدر اين دو سال قشنگ بود كه انگار داشتم خاله بازي ميكردم 

و

من اين خاله بازي رو دوست دارم ...

بازي اي كه توش تو عروسكم باشي. من كه تو بچگي از اون عروسكها كه حرف ميزدن نداشتم اماحالا توهستي ! مثل يك عروسـك تو خونه ما نشستي . منم هستم ! چادر هم 2 تا داريم يدونه برامن و يدونه اندازه ي تو تازه قابلمه كوچولو و كفگير ملاغه هم داريــم بزرگش هم داريم .اصــلا نيازي نيست از كســي اجازه بگيريـم برشون داريم .

قشنگترين خاله بازي دنيا برام اونيه كه اگر قراره من مامان باشم فقط و فقط تو ني نيم باشي. باهم صداهامون نازك ميكنيم با هم ميخنديم واااي نورا خيلي روزهاي قشنگي رو شكر خدا داريم ميگذرونيم اين قدر قشنگ كه وقتي پام رو از خونه بيرون ميذارم ازهمون اول دلم غش ميره واسه اينكه برگردم خونه و دوباره با تو باشم . تموم كارهات رو تو ذهنم دوره ميكنم:

خنده هات ،جيغ و دادت، دستهاوپاهات، راه رفتنت ،حتي فرنصفه نيمه پايين موهات،اينكه هي با يه اداي قشنگي موهات رو از جلوي چشمات ميدي كنار.

دوستت دارم 

 

تولدت مبارك 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان فافا
5 دی 91 14:01
عزیزم تولدت مبارک
ساحل
12 دی 91 15:11
تولد دو سالگی نورا کوچولو مبارک باشه
ایشالله که خدا همیشه گلامون و سالم نگهداره.


ممنون ساحل جون خدا امير مهدي رو حفظ كنه
سی سی جون
20 دی 91 13:39
نورا جون تولدت مبارک عزیزم. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی در کنار مامان و بابا

000000000000000000000000000000000000000
ممنون خاله سی سی
پرهام
23 دی 91 15:38
ساناز
23 دی 91 17:59
سلام. عزیزم میتونی به سایت ما سر بزنیwww.ninipal.com.هم لباس به قیمت باورنکردنی بخری و یا لباسهایی که دیگه نیاز نداری و نو هستند رو بفروشی. برای اطلاعات بیشتر بهم زنگ بزن:۰۹۳۷۱۱۳۹۵۵۹
مریمی
6 بهمن 91 12:27
وااااااااااااای چه دخملی مرمر جون خدا برات حفظش کنه عزیزم چقدر نازه با اون موهاش نورا جان خاله تفلدت مبارک الهی 120 ساله شی عسل خاله با نازنینه من دوست باش و به وبلاگش سر بزن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نورا می باشد