نورانورا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

نورا

مـــــــــــــــادر

1391/2/23 1:31
نویسنده : مامان مرمر
373 بازدید
اشتراک گذاری

باز هم باتو مادرم 

باز تو با دستاي كوچولوت با پاهاي كوچولوت ميخواي منو تا بهشت ببري 

باز باتو...

نورا هر لحظه يك جور دوستت دارم و هر لحظه از لحظه قبل بيشتر...وحشتناك بيشتر 

همش با خودم ميگم :

خدا هرگز تورا از من نگيرد 

از ما نگيرد از من و بابايي

 

دوست دارم مادر باشم تا تو سختي هات كنارت باشم 

دوست دارم مادر باشم تا دردت رو نبينم 

دوست دارم مادر باشم تا بزرگ شدنت رو ببينم 

دوست دارم مادر باشم تا سالم و صالح بودنت رو ببينم 

دوست دارم مادر باشم تا ببينم با معرفت شدي

دوست دارم مادر باشم تا هروقت خسته و پير شدم بدونم بجاش تو جووني و شاد

دوست دارم مادر باشم تا ببينم مادر شدي


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نورا می باشد