نورانورا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

نورا

بدون عنوان

1390/10/5 15:16
نویسنده : مامان مرمر
280 بازدید
اشتراک گذاری

 يكسال شيرين ... من يك مادرم


 

چقدر زيبا بود

تولدت مبارك نوراي من

نوراي مامان كه از بهشت اومدي تودلم لونه كردي

نوراي بهشتي كه زندگيمون رو زير و رو كردي

بزرگترين هديه خداوند به من وبابايي بودي

 

 

تو كه احساس پاك مادر بودن رو برام اوردي

و حالا من يك مادرم

يك مادر كه خندت برام حياته و گريه ات عذاب

فرشته كوچكم انشالله هميشه سلامت بماني

وبنده صالحي باشي

 

 

پارسال اين موقع منتظر دكتر تو راهرو هاي بيمارستان بودم همش دستم رو دلم بود و نازت ميكردم بغض ميكردم قرار بود بعد 9 ماه دل تنگي همديگر رو ببينيم

يه تولد ساده و خودموني

 

 

نوراي گلم عاشقتم مخصوصا عاشق ژست هاي مغرورانه ات


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آريا
11 دی 90 10:43
عزيزم تولدت مبارك الهي 100 ساله شي نه 120 ساله شي نه 120 سال كمه هميشه زنده باشي
مامان آريا
11 دی 90 10:44
سلام عزيزم اميدوارم خوب باشين يه خواهشي آريا توي مجله سيب سبز توي مسابقه شركت كرده و براي اينكه برنده بشه بايد راي بياره براي برنده شدن آريا به راي دوستاي گلمون نياز داريم مي شه كد آريا كه 3214 هست را به شماره 20001124 پيامك كنيد خيلي خيلي ممنون و شرمنده اميدوارم روزي بتونم محبتاي شما دوستاي گلمو جبران كنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نورا می باشد