نورانورا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

نورا

بدون عنوان

1391/10/5 23:00
نویسنده : مامان مرمر
532 بازدید
اشتراک گذاری

امشب يه تولد كوچولو داشتيم من و بابا ونورا ،ماماني و داييخوشگذشتهورا بابايي واست يه كيك كوچولو خريده بود كه از همون اول شروع كردي هاپوي روش رو خورديخوشمزه

الهي تولد 100 سالگيت بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

 

 

داري هاپوي كيك رو ميخوري

قربون اون فوووووت كردنت بشم كه اسباب خنده‌ي ماشده بود

 

آره عزيزم داري مي‌ري تو سه سال

 

بابايي بهت يه تو تو گردني خوشگل هديه داد. منم يه كلبه‌ي بازي

ماماني پول و دايي هم يه عروسك بزرگه كه پهلوت نشسته و اگر دستشو بگيري باهات راه مياد

كلي امشب سرگرمش شدي 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان بابای الیسا
23 دی 91 19:22
عزیز دلم تولدت مبارک ان شااله 120 ساله بشی گلم
مامان نقطه
1 بهمن 91 1:18
تولدت مبارک نورا جونم راتین الان عکساتو دیده و داره برات شعر تولد می خونه
سمیرا مامان ترنم
4 بهمن 91 14:42
تولدت مبارک فرشته کوچولو مریم جون دومین سالروز مادر شدنت مبارک
خاله نرگس
12 بهمن 91 18:34
الهی قربونت شم خاله.دلم برات تنگ شده.تولدتم مبارک
فاطمه مامان صبا
15 بهمن 91 3:20
تولدت مبارک خوشگل خانوم لینکت کردم فسقلی
SABA
7 اسفند 91 2:36
سلام مامان نورا جون خدا برات نگهش داره به این سایت سر بزن برای منه دوست داشتی بگو برات بفرستم تخفیف های خوب داره یعنی هر مبلغی خرید کنی به همون مبلغ میتونی اشانتیون برداری ارسالش هم برات رایگانه البته این شرایط ویژه واسه شروع کارمه برای جذب مشتری کار WWW.JENSENO.IR کار داشتید پشتیبانی آنلاین با من چت کنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نورا می باشد