نورانورا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

نورا

قرار خونه سحر جون مامان آويسا

1392/6/17 20:27
نویسنده : مامان مرمر
816 بازدید
اشتراک گذاری

يه قرار اينترنتي ديگه كه سحر جون زحمت كشيد و انداخت خونه‌ي خودش جااااااااااااااااااي همه خالي خيلي خوب بود و خوش گذشت .كلي هم خنديديم . 

سحر بسيار مهمون نواز بود آويسا جون هم همينطور . عزيزززز دلم تمام اسباب بازيهاش رو در اختيار اين وروجكا گذاشته بود و صبورانه تحمل ميكرد . 

خاله سحر زحمت كشيد و به بچه ها يه دفتر نقاشي خوشگل و يه بسته مداد رنگي هديه داد . وقتي اومديم خونه نورا مداد رنگيهاشو ولو كرد زمين و يهو اومد گفت:

مامان من به مامان آبيسا نگُبتم دستِ شما دَ كنه !!!  ناراحت

خوب خاله سحر من همينجا از طرف نورا از شما تشكر ميكنم 

سحر جون و آويسا و سحر جون و درسا و مريم جون و دينا و پريسا جون و شاينا و نورا و مامانش چشمک

 

 

 

 

 

 

 

 

اينم سفره عصرونه دستپخت سحر جون ما كه حسابي خورديم به به 

خلاصه اينكه خوش گذشت مخصوصا قسمت شوخي با مهناز 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاطرات خانه كودكي
31 شهریور 92 0:20
باز خوبه من اون روز كلي شما رو خندوندم وگرنه سوژه نداشتين واسه خنده همه ماتم ميگرفتين بعدم موندم من 5 تا آدم گنده اونجا همه عكساتون اين شد ....دوتا عكس همه تون گداشتين مثل هم ..بعدم ميگين اين عكس
فاطمه مامان صبا
6 مهر 92 10:51
به به چه خوبه همش همو میبینید............حیف ما کرجیم وگرنه به جمعتون میپیوستیم



عزيززززم منم خيلي دوست دارم شما رو ببينم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نورا می باشد